Răzvan Trișnevschi: ”În 2019 cel mai mult mi-a plăcut atmosfera, datorată organizarii impecabile”

Răzvan Trișnevschi: ”În 2019 cel mai mult mi-a plăcut atmosfera, datorată organizarii impecabile”

Răzvan Trișnevschi, învingător în cadrul clasei RC2N în Raliul Argeșului 2019, a răspuns întrebărilor noastre înaintea ediției din acest an a competiției. La bordul unui Mitsubishi Lancer EVO, pilotul bucureștean a avut un parcurs excelent în sezonul trecut pe probele argeșene, urmând ca săptămâna viitoare să se afle, din nou, la startul cursei de pe Transfăgărășan și de lângă Câmpulung Muscel.

Reporter: Ce ți-a plăcut cel mai mult la ediția din 2019 a Raliului Argeșului?

Răzvan Trișnevschi: Salutare și bine v-am regăsit pe voi și pe toți cititorii, fani ai motorsportului. În 2019 cel mai mult mi-a plăcut atmosfera, datorată organizarii impecabile. Ca și probe speciale am apreciat în mod deosebit Super Speciala – care a fost unică la noi în țară și care a atras un număr impresionant de spectatori.

Restul probelor nu au fost mai prejos, probele de pe Transfăgărășan fiind deja probe intrate în istoria motorsportului autohton. Mai mult, ediția din 2019, pentru noi ca echipă, a fost una memorabiliă și prin prisma participării alături de Manuela și câștigarea Clasei RC2N și un loc 8 în Clasamentul General.

Reporter: Ce părere ai de schimbările de traseu de concurs pregătite în 2020: eliminarea specialei”Tigveni”, introducerea unei noi probe lângă Câmpulung și prelungirea urcării pe Transfăgărășan?

Răzvan Trișnevschi: Practic proba ”Tigveni” a fost înlocuită de cea de la Câmpulung; vom vedea după raliu dacă este sau nu mai spectaculoasă. Prelungirea Transfăgărășanului este binevenită, însă am constatat cu părere de rău că a fost elimiată proba ”Cetatea Poenari” – o probă spectaculoasă și care atrăgea foarte mulți spectatori, acesta fiind probabil unul din motivele eliminării ei în contextual actual.

Reporter: Ce probă specială din cadrul evenimentului ai viziona dacă ai fi spectator?

Răzvan Trișnevschi: Personal aș viziona și m-as bucura de spectacol pe proba “Lacul Vidraru”, mai ales că la întorcere spectacolul este garantat pe Power Stage. Dar, pentru mine, “vizionarea” preferată rămâne la bordul lui ”Fulgerică”, mașina noastră de concurs.

Reporter: În final, ce ne poți spune despre prezența ta la Raliul Argeșului 2020?

Răzvan Trișnevschi: Într-un an și un context macroeconomic destul de dificil, am reușit să ne păstrăm partenerii tradiționali, mai mult ni s-au alăturat și parteneri noi, dar pentru a păstra suspansul vă invităm să urmăriți pagina noastra de Facebook #CRZTeam.

Legat de prima etapa din acest an, Raliul Argeșului, voi lua startul în echipaj cu barbă (Codruț) și cu un Fulgerică mult întinerit (tratamente la ”SPA” Vali Stan), sub culorile aceluiași Sibiu Rally Team.

Credit foto: RallyPhoto & ABImages